divendres, 9 d’agost del 2013

1r Aniversari del blog! + Punts de llibre

Avui, fa un any, començava el blog i hi escrivia la primera entrada. Encara no m'havia acabat de llegir el primer llibre de la saga, però jo sabia perfectament que aquella saga em marcaria. Jo volia saber més coses sobre la saga, descobrir curiositats, conèixer millor els personatges, assabentar-me sobre la pel·lícula, recordar les millors frases... I per això vaig crear aquest blog; perquè no volia quedar-me aquella informació només per a mi, volia compartir-la amb altres tributs, altres persones que tinguessin la mateixa "petita obsessió" i vaig pensar que, ja que sempre m'havien agradat els blogs, crear-ne un dedicat als Jocs de la Fam seria una bona idea. I ha resultat ser-ho.
Amb pocs mesos he obtingut seguidors fidels al blog, molts comentaris i un munt de visites que m'animen a continuar cada dia una mica més.
És per això i per tot, que us vull agrair aquest any actiu amb el blog; i també us vull fer saber que encara que hi hagin hagut èpoques no tan actives, tinc previst que el blog continuï creixent i fent anys!

Gràcies a tots, estimats tributs i seguidors!


I com a regal per aquest any tan fantàstic, vull regalar-vos aquests punts de llibre que he fet amb les millors imatges publicades al blog i amb les que m'heu anat enviant durant aquest any. Descarregueu-los, imprimiu-los i no oblideu compartir-los si us han agradat!


Punts de llibre imprimibles:




 

6 comentaris:

  1. Béee!! M'encanta el blog!! Moltes felicitats Prímula. Un petó, T'ESTIMEM!!!<3

    ResponElimina
  2. Moltíssimes gràcies Núria! Els seguidors com tu es fan estimar molt! Un petó! :)

    ResponElimina
  3. Hola Prímula,
    Jo i la Núria Catena hem volgut fer-te un regal:
    http://primrosemellark.blogspot.com.es/2013/08/felicitats-primula2.html
    A veure què et sembla!

    ResponElimina
  4. Moltíssimes felicitats!
    Segueix així! ;)

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats!!
    Espero que en facis molts més! Ara els meus llibres de la triologia dels Jocs de la Fam es llueixen molt més amb els punts de llibre que has fet. M'encanta el de som tributs.

    ResponElimina